.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سالنهای ورزشی بابلسر "پر"
در سفر ریاست محترم جمهور به شهرستان بابلسر ،ایشان قول احداث 2 سالن ورزشی بزرگ برای دختران و پسران این شهر را داده بودند که با گذشت بیش از 5 ماه از این سفر متاسفانه ...
سالنهای ورزشی بابلسر "پر"

در سفر ریاست محترم جمهور به شهرستان بابلسر ایشان قول احداث 2 سالن ورزشی بزرگ برای دختران و پسران این شهر را داده بودند که با گذشت بیش از 5 ماه از این سفر متاسفانه مسئولین این شهرستان موفق نشدند زمین مناسب را برای احداث این دو فضای ورزشی فراهم نمایند.
شنیده های خبرنگار شمال نیوز حاکیست مسئولین شهرهای بهنمیر و فریدونکنار در این زمینه پیشگام شدند و بنظر میرسد این دو سالن ورزشی در مناطق مذکور احداث گردد.
مطمئنآ با توجه به نظر ریاست محترم جمهور و انتظاری که مردم از ایشان دارند پیش بینی میشود عدم احداث این دو سالن ورزشی در بابلسر و انتقال آن به شهرهای همجوار با واکنش منفی مردم روبرو خواهد شد.
همچنین شنیده های دیگر حاکی از آن است :در پی اخذ مجوز احداث کارخانه کمپوست در بابلسر، بین اعضای شورای شهر و فرماندار این شهرستان اختلاف شدیدی وجود دارد که با این روند به نظر میرسد در احداث این کارخانه نیز مشکلات متعددی بوجود آید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 ارديبهشت 1386
مشكل حل شدني است اينقدر به فرماندار بابلسر گير ندهيد
نا شناس 29 ارديبهشت 1386
آقايایان شمال نیوز تا كي مي خواهيد با نگاه انتقادي به همه چيز نگاه كنيد.
نا شناس 29 ارديبهشت 1386
اگر این موضوع واقعیت داشته باشد باید بحال این مدیران زار زار گریه کرد.
نا شناس 29 ارديبهشت 1386
بنظر من آقای نادری از فرمانداران قدر کشور میباشند ایشان لیاقتشان خیلی بالاتر از این حرفهاست وی یکی از گزینه های مطرح برای استانداری گلستان بودند که خودشان قبول نکردند و ترجیع دادند در شهر خود باشند چرا اینقد جو سازیمیکنید.
نا شناس 29 ارديبهشت 1386
من یکی از اهالی باقر تنگه بابلسر هستم قرار بود کارخانه کمپوست در این منطقه نصب شود و ضایعات و آشغال را از بهنمیر و فریدونکنار برای تبدیل به اینجا بیاورند بنظرم تازه اختلافات بابلسر و فریدونکنار دارد حل میشود آقایان این درایت را داشته باشند و نگذارند باز اختلافات تکرار شود.
یک شروند بابلسری
نا شناس 30 ارديبهشت 1386
هنوز اين قدر رشد نكرديد كه با فرماندار بابلسر در بيفتيد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.